Sprawdź dostępność

Calendar
Calendar
Szukaj
PROMOCJA

OFERTY SPECJALNE

PROMOCJA

Dokonaj rezerwacji na hasło "Jesień w Sopocie" a 6 osobowe apartamenty...

Euro2012

Usługi dodatkowe

ŚNIADANIA

Oferujemy śniadania przygotowane ze świeżych i zdrowych produktów, które będą dostarczane o wskazanej godzinie.

FAQ

Odpowiedzi na często zadawane pytania

Jak zarezerwować apartament?

Za pomocą naszej strony internetowej, klikając "REZERWUJ" i postępując dalej według wskazówek, lub dzwoniąc na recepcję pod numer telefonu +48 534 600 617 gdzie obsługa dokona dla Państwa rezerwacji apartamentu dostosowanego do Państwa oczekiwań.

Jaki jest minimalny okres, na który można zarezerwować apartament?

W okresie sezonu wysokiego minimalny okres rezerwacji to 4 doby, chyba że rezerwacja jest przedłużeniem poprzedzającej lub następującej po niej. W okresie sezonu niskiego nie przyjmujemy rezerwacji na krócej niż dwie doby.

W jaki sposób odbywa się zameldowanie i wymeldowanie?

Zameldowanie i przekazanie kluczy do apartamentu odbywa się w naszym biurze przez personel Naszej firmy w godzinach 15:00 – 20:00 (po godzinie 20:00 płatność według regulaminu).

Wymeldowanie: na dzień przed wyjazdem prosimy o poinformowanie personelu naszej firmy o godzinie wyjazdu.

Czy cena liczona jest od osoby, czy dotyczy całego apartamentu?

Podana cena dotyczy wynajmu całego apartamentu, którą szczegółowo określa cennik znajdujący się w karcie danego mieszkania.

Jak długo trwa doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o 11:00.

Czy można anulować rezerwację?

Tak, rezerwację można anulować. W tej sytuacji przepada wpłacony zadatek. (zgodnie z art. 394 KC)

Ile osób może mieszka w apartamencie?

W apartamencie nie może mieszkać więcej osób, niż ta określona w umowie najmu lokalu.

Czy w apartamencie jest bielizna hotelowa?

Wszystkie apartamenty firmy MARINA Apartments wyposażone są w wysokiej jakości bieliznę hotelową (pościel i ręczniki).

Czy można zamówić wymianę pościeli, ręczników oraz sprzątanie?

Oczywiście, w trakcie pobytu można zamówić wyżej wymienione usługi za dodatkową opłatą.

Czy do apartamentu można wprowadzać zwierzęta?

Informacja o możliwości przyjazdu ze zwierzęciem widnieje przy opisie apartamentu, w razie jakichkolwiek wątpliwości nasz pracownik wskaże Państwu apartamenty przyjazne zwierzętom.

Czy w apartamentach można palić papierosy?

Zgodnie z regulaminem we wszystkich apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Niezastosowanie się do zakazu skutkować będzie karą w wysokości 500zł.

Jaki jest sposób płatności?

Zadatek w wysokości 30% całego pobytu wpłacany jest przelewem bankowym na podany numer konta, natomiast reszta należności regulowana jest w gotówce w dniu przyjazdu.

Czy można dokonać zmiany terminu rezerwacji?

Jeśli zaistnieje taka potrzeba należy skontaktować się z naszym personelem.